21 ноября 2017, 04:36
*

Автор
Тема: Борьба с сервисом  (Прочитано 25317 раз)

Оффлайн Oxmara 00

  • Частый посетитель
  • **
  • Freedom unites us
  • Карма: +0/-0
  • Пол: Мужской
    • Київ
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2.0
  • Сообщений: 66
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #40 : 01 декабря 2008, 23:22 »
0
Ділюся своєю історією придбання, використання та обслуговування мого авто (СТО на Туполєва,19):
При передачі мені автомобіля продавцем, він вже мав деякі недоліки (зазначено в акті передавання-приймання) як-то:
1) нещільне прилягання ущільнювача заднього скла (приблизно на 2 мм). Його можна легко вийняти рукою і зараз; (продавець не зміг усунути недолік)
2) задні ліві двері виступають з площини кузова на 3-4 мм, а задні праві на – 1,5-2 мм. (продавець не зміг усунути недолік)
Підчас експлуатації були виявлені такі недоліки:
1) постійний скрежет в ходовій частині на швидкості 10-15 км/год (вийшла з ладу коробка - було виправлено погарантії);
2) дрибіжання динаміка у правій передній двері (було замінено динамік та ущільнено обшивку дверей по гарантії);
3) відключення світла приладів підчас руху (2 рази за дві послідовні поїздки) (СТО причини не виявило);
4) відставання білого пластика на задніх дверях з середини салону, час від часу необхідно притискати рукою; (продавець не пробував усувати)
5) іржа на лівому передньому крилі (видна лише з салону при відкритих дверях) через відсутність лакофарбового покриття. Дивитися треба з місця водія, нахилившись до місця верхньго кріплення дверей. Скол прямо на кутку крила; (продавець відмовився замінювати крило, запропонував підфарбувати без компенсації грошимо недоліка). Якщо іржа вже взялася, то не думаю, що її можна зупинити (тим більше в умовах України). Такий самий скол є у нашого одноклубника.
6) витікання мастила з коробки передач (аж до рівня 2мм щупа) одразу ж після її заміни на СТО - в суботу забрав машину, у вівторок вже мастило було на 2 мм щупа і тікло по днищу, чудом це помітив, коли ставив захист Шериф; (виправлено по гарантії шляхом переставлення коробки)
7) сторонній звук під час старту мотора та вільному уповільнені автомобіля при русі (сьогодні здав на СТО, продавець попередив, що це може бути в результаті власноручного встановлення захисту і можуть зняти з гарантії);
8) горить Check-engine та дросельна заслінка при зовнішній температурі менше нуля C. (те саме що і в п.7)
9) при русі на швидкості до 30 км. чутно поскрипування в колесах, наче без змазки залізо треться і при гальмуванні скриплять колодки (але про це вже їм навіть не казав, бо відповідь вже знаю) Хоча при зупинці на знак світлофора соромно за машину. Виглядає на 5+, а скрипиить, як віз.
Всі недоліки перелічені в хронологічному порядку. Добитися діагностики та ремонту зміг лише письмовими зверненнями до продавця та Автокапітал. Тримають мене і досі за дурака - їздять по вухах, лякають зняттям з гарантії, циганять гроші за діагностику тощо. Шкода, але як показала практика, Автокапітал не має впливу на СТО Туполєва. Все ж таки гайки крутять люди, якими керують менеджери, які теж люди, а знання та ставлення до роботи і до людини директивно не змінити. А може Автокапітал і не хоче на них впливати, бо, думаю, це все одна контора.
І при всьому цьому продавець переконує мене, що у мене гарний, якісний автомобіль, а всі проблеми я вигадую сам. Що вони продають і обслуговують багато таких авто, і зі всіма все гаразд, всі задоволені сервісом та автомобілем - прямо як в радянському союзі. "Не будут брать, отключим газ"!
Хто, що порадить в цій ситуації? Сподіваюся ця інформація допоможе Вам уникнути проблем та вирішити ті, які вже виникли. Якщо у Вас виникнуть такі самі негаразди повідомте мені на мило, будь ласка.
Хай щастить!

[вложение удалено Администратором]

Оффлайн Legion[UKR] ua

  • Сабака-абзывака
  • Живущий на Форуме
  • *
  • go!go! go!
  • Карма: +25/-3
  • Пол: Мужской
    • KIEV
  • Авто: Dodge Nitro
    • Фигурки на капот,дуги,литье,ковка
  • Сообщений: 2156
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #41 : 02 декабря 2008, 08:23 »
0
Да при таком перечне недостатков я б рекомендовал заменить авто.Здать его им обратно.Ведь то ,что ты перечислил серьезные недостатки и мучиться будешь постоянно(прости).Я думаю единственно верное решение в твоей ситуации это требовать замены авто.
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Koba ua

  • Завсегдатай
  • *
  • Тот, кто хочет, делает больше, чем тот, кто может.
  • Карма: +10/-4
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Caliber 1.8 SXT чёрный
    • http://letsvoyage.com
  • Сообщений: 794
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #42 : 02 декабря 2008, 08:52 »
0
Да...недостатков много... Есть правда, те которые для меня абсолютно неважны(такие как неплотное прилегание уплотнителя. Я даже не смотрел на такие мелочи), но есть очень неприятные. И вот по вторым - 100% надо ругаться и добиваться исправления.
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Yalexx ua

  • Эксперт
  • *
  • Тепловоз
  • Карма: +63/-2
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Nitro 2.8CRD
  • Сообщений: 12145
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #43 : 02 декабря 2008, 09:41 »
0
на некоторые мелочи я бы тоже спокойно закрыл глаза. как то зазоры, и т.д., потертость на двери - пусть устраняют. отмазки типа "только у вас такое" - вообще полный бред! какая разница, только или не только? оно есть и этого достаточно! в российском клубе с десятку машин красили торец передней двери - затирал уплотнитель до металла. крыло в данном случае менять неуместно, на мой взгляд. покрасят, дальше будет видно. машина ж новая, гарантия вся впереди. если что-то проявится, то за зиму точно.  уплотнитель на крышке багажника действительно крайне кривой.
вот все остальное - это действительно атас... постоянно горящий чек энжин и коробка - это как-то нагружает...
попробуй все эти вопросы решить на столичке. опыта у них побольше, хоть и отношение к клиенту как и на туполева. если проблемы не пофиксят - я бы сдавал взад такую машину. в Москве тоже человек так помыкался, и через месяц разборок поменял такую машину. проблемы были такие же. коробка, приборка. только все нужно телать по уму и грамотно. со всеми документами. я бы перечитал указ о гарантийном ремонте авто. в часности:

Цитировать
28. Претензії Споживача щодо виявлених недоліків у ДТЗ
(надалі - Претензії) подаються за вибором Споживача на один із
пунктів сервісної мережі, вказаний у Сервісній книжці, Виконавцю
або Продавцю за місцем купівлі ДТЗ, або Виробнику.

Претензії розглядаються у разі дотримання таких умов:
Претензії подано у письмовій формі із зазначенням прізвища,
імені, по батькові та місця проживання Споживача, згідно з
вимогами цього Положення;
на момент подання Претензії не закінчився гарантійний термін
на ДТЗ;
пред'явлено документ, який засвідчує факт купівлі ДТЗ
Споживачем, та Сервісну книжку.

29. Виконавець (Продавець або Виробник) зобов'язані протягом
трьох діб розглянути Претензію за участю Споживача та скласти в
двох примірниках рекламаційний акт, де зазначаються: прізвище,
ім'я, по батькові власника; марка ДТЗ, тип, модель, версія,
ідентифікаційній номер ДТЗ і номер його двигуна; державний номер
ДТЗ; пробіг від початку експлуатації; найменування організації,
яка продала ДТЗ, і дата продажу; перелік заявлених власником ДТЗ
недоліків. Рекламаційний акт підписується власником ДТЗ та
представниками Виконавця (Продавця або Виробника).

В результативній частині рекламаційного акта повинне бути
прийнято одне з таких рішень:
1) заявлений недолік підтверджується і підлягає усуненню у
порядку, викладеному в розділі "Процедура гарантійного ремонту
ДТЗ" цього Порядку;
2) заявлений недолік визнається істотним, і Споживач має
право за власним вибором вимагати від Продавця або Виробника:
заміни ДТЗ на такий самий ДТЗ належної якості;
відповідного зменшення купівельної ціни ДТЗ;
заміни ДТЗ на аналогічний ДТЗ іншої моделі з відповідним
перерахунком купівельної ціни;
розірвання договору купівлі-продажу ДТЗ.

Для прийняття рішення щодо визнання недоліку істотним
Виконавець( Продавець) залучає для розгляду Претензії Споживача
фахівців Виробника;



Цитировать
недолік - окрема невідповідність ДТЗ вимогам нормативних
документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до
нього, а також інформації про ДТЗ, яка надана Виробником
(Виконавцем, Продавцем);
істотний недолік - такий недолік, що робить неможливим або
недопустимим використання ДТЗ відповідно до його призначення, або
такий, що може представляти загрозу для життя Споживача чи інших
людей, або такий, для усунення якого необхідні великі витрати
праці й часу та який проявляється неодноразово після усунення;
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Walkman ua

  • Завсегдатай
  • *
  • Месный Кидала и Разводила
  • Карма: +6/-2
  • Пол: Мужской
    • Оттудава =>
  • Авто: бЭлЫй и красЫвЫй
  • Сообщений: 666
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #44 : 02 декабря 2008, 09:48 »
0
а теперь по сути...
- Гирей, Захар, Ялекс и остальные неудовлетворенные сервисом - кто-то из вас обратил свое внимание на информационныей блоки, которые есть на КАЖДОМ оффициальном сервисе?! там чётко написано - "маэте побажання? думки щодо нашоъ робити? для вас працюэ цылодобова лыныя 8 800 507 71 70"!!! к тому же, на каждом оффициальном предприятии рабоиае служба поддержки клиентов. КТО из вас хоть раз позвонил \ сказал, что вам не понравилось?!!!
дальше больше - в и-нете вы спокойно можете найти координаты службы ГЛОБАЛЬНОЙ поддержки корпорации Крайслер. кто обратился, или хотя бы задался вопросом о том, а не рассказать бы им, как же ж нас тут, сцуко сервис ненавидит и плохо обслуживает.
 - кто либо из вас, неудовлетворенные, когда либо думал о том, что вы можете оффициально обратитьсяв службу поддержки ВАТ АвтоКапитал? кто это дедал \ думал?

мне продолжить?!

Конечно продолжить.  Давайте не будем брызгать слюной, а споконо рассмотрим факты.

Хочу рассказать о личном опыте пользования вышеперечисленных рычагов: книгой жалоб (прошло больше 3х месяцев с момента обращения - результата ноль) - мне даже не удосужились перезвонить, не говоря уже о письменном ответе; чудесная телефонная линия, в которую я звонил уже раза три, и каждый раз мне клятвенно обещали перезвонить и сообщить какие меры приняты (информации о бо мне взяли столько, что моя СБ столько не знает :) ); а на кой нах, скажите мне по секрету, стучаться в крайслер и рассказывать как меня сдесь сервис ненавидит? с таким успехом мы можем сюда еще и европейский суд приписать и спрашивать у всех и вся почему же мы такие обиженые туда до сих пор не обратились! Я машину покупал здесь а не там, а компании которая предоставляет хреновый сервис, рассказывать потребителю о том, что ему нада жаловаться на сервис этой компании производителю авто - грошь цена. Так что давайте не будем сюда вязать непривязываемое.

Для того чтобы меня мордой тыкать и рассказывать как много вариантов пожаловаться предоставляет компания, нужно хотя бы один из них заставить работать.  А то это похоже на шикарную рекламу продажи автомобилей, которых никогда нет в наличии.
Не говорите что мне делать и я не скажу куда Вам идти...

Оффлайн Yokovich cs

  • Живущий на Форуме
  • ******
  • Повелитель Столички
  • Карма: +13/-16
  • Сообщений: 1467
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #45 : 02 декабря 2008, 10:18 »
0
Можна № кузова і ПІБ власника?
Avenger 2.4 SXT Sport Appearance

Оффлайн Walkman ua

  • Завсегдатай
  • *
  • Месный Кидала и Разводила
  • Карма: +6/-2
  • Пол: Мужской
    • Оттудава =>
  • Авто: бЭлЫй и красЫвЫй
  • Сообщений: 666
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #46 : 02 декабря 2008, 10:45 »
0
Можна № кузова і ПІБ власника?

Надійслав в лічку.
Не говорите что мне делать и я не скажу куда Вам идти...

Оффлайн Yalexx ua

  • Эксперт
  • *
  • Тепловоз
  • Карма: +63/-2
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Nitro 2.8CRD
  • Сообщений: 12145
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #47 : 04 декабря 2008, 17:05 »
0
Ділюся своєю історією придбання, використання та обслуговування мого авто (СТО на Туполєва,19):
яке ж продовження історіі?
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Vladimir M.

  • Частый посетитель
  • *
  • Карма: +0/-0
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Dodge Charger 6.1HEMI
  • Сообщений: 170
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #48 : 04 декабря 2008, 20:57 »
0
а может, просто-напросто электрик мне бестолковый попалси  :'(

это скорее всего,так как на моей гарантийной станции так и было)))))) посмотрел "квалифицированный)))" электрик мой мотор бака омывателя (пол часа тестировал все релюшки тестором) и сказал, что мотор умер... я не поверил! поехал к своим старым друзьям на америкосовскую станцию и выяснилось, что проблема была в плохом контакте! сделали за 5мин.

Оффлайн Vovych ua

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +1/-0
  • Пол: Мужской
    • L'viv
  • Авто: DA 2,4 SXT
  • Сообщений: 793
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #49 : 18 февраля 2009, 17:11 »
0
Питання по гарячих лініях.

На сайті Доджа є телефон информацийної служби 8 800 500 1600. Це й ж телефон зустрічається тут на форумі як один з важелів впливу на працівників СТО.

Також на форумі зустрічається телефон гарячої лінії 8 800 507 71 70 - Гугл каже що це Телефон гарячої лінії Укр-Авто.

питання 1: служби по цих номерах чимось відрізняються?

Я наприклад звонив сьогодні за номером 8 800 500 1600 , щоб взнати дещо по сервісному обслуговуванню ( навіщо платити за діагностику гарантійного авто і взагалі поскаржитись на сервіс   :) т.д.). Відповідь наступна: за цим телефоном надається тільки інфа про купівлю авто (комплектація, ціни). Записала мій телефон (казала керівництво зв"яжеться  :o)... правда запропонувала переключити на авторизоване СТО в Києві.

питання 2: яку інфу надають за тел. 8 800 507 71 70? (чи варто звонити якщо я купував авто не в УкрАвто)

питання 3: комусь помогли звернення по цих номерах? можливо мені треба таки добиватись, щоб з"єднали з якось компетентною особою?

Хотів бути більш підкованим перед черговим візитом на СТО. У Львові вибору нема - одне СТО авторизоване
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
:) :) :)

Оффлайн Yalexx ua

  • Эксперт
  • *
  • Тепловоз
  • Карма: +63/-2
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Nitro 2.8CRD
  • Сообщений: 12145
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #50 : 18 февраля 2009, 17:24 »
0

Також на форумі зустрічається телефон гарячої лінії 8 800 507 71 70 - Гугл каже що це Телефон гарячої лінії Укр-Авто.

це телефон гарячої лінії "Автокапіталу", офіційного представника Крайслер в Україні. але це практично те саме що й укравто. тільки функції різні. от туди і треба "скаржитися". немає значення у кого ти купував авто. автокапітал - надструктура над усіма дилерами. щоб бути підкованим - скачай с файлового архіву гарантійні зобов"язання крайслеру і детально їх вивчи. буде можливість авторитетно відстоювати свої права. можна просто тупо зачитувати деякі пункти приймальнику :) якщо тобі відмовляють в гарантійному ремонті - вимагай письмову відмову. і головне, має бути належним чином оформлено наряд-заказ. всі заявлені тобою недоліки. копія має бути у тебе. з моменту відкриття наряд-заказу - 2 тижні сервіс має на усунення недоліків. бажаю вдачі.
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Vovych ua

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +1/-0
  • Пол: Мужской
    • L'viv
  • Авто: DA 2,4 SXT
  • Сообщений: 793
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #51 : 18 февраля 2009, 17:32 »
0

Також на форумі зустрічається телефон гарячої лінії 8 800 507 71 70 - Гугл каже що це Телефон гарячої лінії Укр-Авто.

це телефон гарячої лінії "Автокапіталу", офіційного представника Крайслер в Україні. але це практично те саме що й укравто. тільки функції різні. от туди і треба "скаржитися". немає значення у кого ти купував авто. автокапітал - надструктура над усіма дилерами. щоб бути підкованим - скачай с файлового архіву гарантійні зобов"язання крайслеру і детально їх вивчи. буде можливість авторитетно відстоювати свої права. можна просто тупо зачитувати деякі пункти приймальнику :) якщо тобі відмовляють в гарантійному ремонті - вимагай письмову відмову. і головне, має бути належним чином оформлено наряд-заказ. всі заявлені тобою недоліки. копія має бути у тебе. з моменту відкриття наряд-заказу - 2 тижні сервіс має на усунення недоліків. бажаю вдачі.

Дякую!  :az:
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
:) :) :)

Оффлайн Yokovich cs

  • Живущий на Форуме
  • ******
  • Повелитель Столички
  • Карма: +13/-16
  • Сообщений: 1467
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #52 : 18 февраля 2009, 17:33 »
0
Леша, питання стосовно "гарантійних зобов"язань крайслеру" - звідки ця інфа?
Avenger 2.4 SXT Sport Appearance

Оффлайн Civil ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +19/-1
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Dodge Avenger 2.0
  • Сообщений: 3134
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #53 : 19 февраля 2009, 07:42 »
0
І мені цікаво, стосовно гарантійних зобовязань Крайслеру. Є там один пункт - гарантія на гальмівні колодки до 20 тис.
У нас колодки до 10-15 тис - і все, гаплик.
Комусь з нас, хоча б одному, чи одненькій  вдалось переконати, що на 15 тис колодки не могли стертися в 0 і треба їх міняти по гарантії?!
« Последнее редактирование: 19 февраля 2009, 09:27 от Civil »
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Yalexx ua

  • Эксперт
  • *
  • Тепловоз
  • Карма: +63/-2
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Nitro 2.8CRD
  • Сообщений: 12145
Re: Борьба с сервисом
« Ответ #54 : 19 февраля 2009, 09:25 »
0
Леша, питання стосовно "гарантійних зобов"язань крайслеру" - звідки ця інфа?


звідси: Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

цікаво те, що всі на столічці питають звідки у мене цей документ. у мене це викликає по меншій мірі обурення, оськільки його мали би давати кожному(!) покупцеві, так як це роблять дилери крайслера в усьому світі. але не у нас. навіщо українському власнику знати свої права? так легше з нього брати гроші...

І мені цікаво, стосовно гарантійних зобовязань Крайслеру. Є там один пункт - гарантія на гальмівні колодки до 20 тис.
У нас колодки до 10-15 тис - і все, гаплик.
Комусь з нас, хоча б одному, чи одненькій  вдалось переконати, до на 15 тис колодки не могли стертися в 0 і треба їх міняти по гарантії?!


я міняв тормозні диски на калібері на 19200. приїхав саме тому, що знав що скоро гарантії на тормозну буде гаплик. Подкопаєв довго впирався, розказуючи що я сам перегрів диски, і що це не гарантія і т.д. але саме наявність документа про гарантійні зобов"язання на руках стали вагомим аргументом. стосовно заміни колодок - я скажу так: якщо є бажання у власника відстояти свої права - він має всі необхідні для цього важелі.
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Yokovich cs

  • Живущий на Форуме
  • ******
  • Повелитель Столички
  • Карма: +13/-16
  • Сообщений: 1467
Re: ТО-1
« Ответ #55 : 03 марта 2009, 16:54 »
0
Uzwer, шановний, не тебе "обули", а ти сам це зробив. чому? а тому, що ти поставив свій підпис під наряд-заказом. всю подальшу полеміку не бачу смислу проводити. вже не раз піднімалось питання "чому так дорого / чому те вказано в роботах, а не інше"... Ви ж самі себе "обуваєте", автоматично погоджуючись із роботами, які прописує дилер. а після того, як прозріваєте від власного "прокола", починаєте на форумі розписувати, який херовий дилер, бо він вас накрутив!
де логіка?
повторюю вже вкотре - читайте те, де ставите підпис і "будет вам счастье" (с)
Avenger 2.4 SXT Sport Appearance

Оффлайн Yalexx ua

  • Эксперт
  • *
  • Тепловоз
  • Карма: +63/-2
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Nitro 2.8CRD
  • Сообщений: 12145
Re: ТО-1
« Ответ #56 : 03 марта 2009, 17:07 »
0
беззаперечним лишається той факт, що дилер все ж таки намагається "обути" клієнта. і це говорить про його непорядність.
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Pifagor 00

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +3/-0
  • Пол: Мужской
    • Сумы
  • Сообщений: 938
Re: ТО-1
« Ответ #57 : 03 марта 2009, 18:36 »
0
афигеть мне в октябре ТО1 обошлось в 303 грн., а еще постоянно звонят и спрашивают, доволен ли я их сервисом.
DC SXT 2.0 CVT
Я - человек, и ничто человеческое мне не чуждо. (Теренций)

Оффлайн Yalexx ua

  • Эксперт
  • *
  • Тепловоз
  • Карма: +63/-2
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Nitro 2.8CRD
  • Сообщений: 12145
Re: ТО-1
« Ответ #58 : 04 марта 2009, 09:10 »
0
беззаперечним лишається той факт, що дилер все ж таки намагається "обути" клієнта. і це говорить про його непорядність.
кожен нехай вирішує сам для себе, що саме він намагається...


що б кожен з нас для себе не вирішував, підходи левової частки сервісів від того не зміняться. кожен з них намагається грати на необізнаності клієнта і витягнути з нього зайву копійку. про це навіть дискусувати не потрібно.
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Yalexx ua

  • Эксперт
  • *
  • Тепловоз
  • Карма: +63/-2
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Nitro 2.8CRD
  • Сообщений: 12145
Re: ТО-1
« Ответ #59 : 04 марта 2009, 09:42 »
0
фігня це все.

що саме?
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.