и как самочувствие коробки!!!
Я вже десь писав на форумі, що в МК краще заливати трансмісійку. В мене в Польщі є знайомий майстер, він власник автомайстерні, яка спеціалізується на ремонті коробок, мостів, редукторів і т.п. В механіку в них ллють тільки трансмісійку, хоча де-хто з виробників на ряд моделей рекомендує АТФку(Рено, БМВ,Крайслер). Чому виробник рекомендує саме АТФ, польський механік не знає, але припускає, що це робиться для того, щоб змінізувати так звану "дубовість" нової коробки. Особливо вона була колись відчутна на совкових авто, а ВАЗ її не позбувся й досі. Виробник мабуть впевнений, що гарантійний термін коробка без проблем виходить і на атеефці, зате власник ще з салону насолоджуватиметься перфектним перемиканням, і саме задля цього він(виробник) жертвує ресурсом. р.с. Коли пана Тадеуша клієнт іноді запитує, що залито в "скриню", то завжди чує:- "Те, що рекомендує інструкція". На моє ?, коли ми сам на сам пояснює: "Спокійніше почуватиметься", і додає "Я найперше зацікавлений, щоб клієнт до мене однією й тією ж автівкою двічі не приїжджав, і якщо так буде, то він(клієнт) обов"язково колись приїде іншою". І тут я його повністю підтримую.
Rcarlos, на DA не устанавливались МКПП Т350 и Т850.
В чем разница между Т355 и Т350?
Принципово немає.
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.