24 ноября 2017, 05:26
*

Автор
Тема: управляющая форсунка  (Прочитано 329 раз)

Оффлайн silin-ea ua

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
  • Пол: Мужской
    • Черкассы
  • Авто: Dodge ram van 2.5TD 1999
  • Сообщений: 37
управляющая форсунка
« : 01 июня 2017, 13:50 »
0
Ділюсь досвідом, та чекаю на поради. Оскільки півтори-дві тисячи зайвих грн. немаю, вирішив перемотати сам.
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите


Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите


Змотуемо стару обмотку

Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите


Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите


Намотуемо 0,05
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите


Міряемо
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите


Відматуемо
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите


Залишаемо приблизно так.
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите


Припаяти виводи
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите


Как то так...
На гарячу стало 120
Сьогодні виїхав, та шось різниці не відчув. Може меньше треба було мотать?

Оффлайн Fel ua

  • Частый посетитель
  • **
  • Карма: +0/-0
  • Пол: Мужской
    • Одесса
  • Авто: Dodge Ram Van 2.5TD 2000г.в./VW-Golf Mk2 1.6D АКПП
  • Сообщений: 112
управляющая форсунка
« Ответ #1 : 02 июня 2017, 16:04 »
0
Скоріше шось далі по проводці - чи обрив, чи ще щось. В мене 117 Ом на гарячу, і без неі (з відкинутой фішкою) машинка тупіє, це відчувається.
А от якщо вдвох перевіряти: один газує, а другий заміряє, зминюється опір, чи ні. Може, воно так на 120 Омах колом стоїть?
Были: Москвич-412/ЗАЗ-110260/ЗАЗ-1102/Орel Kadett 1.6D/ ГАЗ-2752/ Porsche-924 2.0i/ Nissan Vanette C23 2.0TD/ Ford Courier 1.8D/ Ford Scorpio 2.0i/ VW-Golf Mk1 1.6 АКПП/ MB Vito 638 2.3TD

Оффлайн вован-1976

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
    • киевская обл
  • Авто: додж рам-ван 2,5 тди 2000 г.в
  • Сообщений: 31
управляющая форсунка
« Ответ #2 : 04 июня 2017, 09:28 »
0
Тупняк після 2000 об/хв це один із аварійних режимів роботи блока керування двигуном. Можлива була записана помилка обрив обмотки управляючої форсунки. Якщо ви усунули цей недолік , якщо все нормально то треба чекати приблизно 10 циклів запуск-прогрів-охолодження і помилка автоматично стирається. або видаляти сканером.

Оффлайн Fel ua

  • Частый посетитель
  • **
  • Карма: +0/-0
  • Пол: Мужской
    • Одесса
  • Авто: Dodge Ram Van 2.5TD 2000г.в./VW-Golf Mk2 1.6D АКПП
  • Сообщений: 112
управляющая форсунка
« Ответ #3 : 04 июня 2017, 11:16 »
0
Я в себе від'єднував фішку - машина тупила. Приєднував обратно - все нормалізувалось ОДРАЗУ. Помилки не було. І я після цих маніпуляцій перевіряв сканером (в мене звичайний, блютуз-сканер, але добрі чотири программки підібрані, години три точно грався, поки нормально запрацювало), та вводив приборну панель в режим діагностики - помилки не зберігалось.
В автора щось простіше - або від форсунки сигнал десь губиться, на пошкодженному дроті, або опір не змінюється, під час роботи двигуна.
Доречі, ще років 8-9 назад, в мого товарища був Скорпіо з таким мотором. Так ми йому тимчасово, замість катушки, під'єднували звичайний опір за 10 копійок, на 100Ом - і вона якось "по-середньому" працювала. Не так гарно тягнула, але терпімо, та не диміла. Ми ще між собою жартували, що требу було не резістора пхати, а потенціометра присобачити до педалі газа  :ag:.
Были: Москвич-412/ЗАЗ-110260/ЗАЗ-1102/Орel Kadett 1.6D/ ГАЗ-2752/ Porsche-924 2.0i/ Nissan Vanette C23 2.0TD/ Ford Courier 1.8D/ Ford Scorpio 2.0i/ VW-Golf Mk1 1.6 АКПП/ MB Vito 638 2.3TD

Оффлайн silin-ea ua

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
  • Пол: Мужской
    • Черкассы
  • Авто: Dodge ram van 2.5TD 1999
  • Сообщений: 37
управляющая форсунка
« Ответ #4 : 04 июня 2017, 23:53 »
0
Тупняк після 2000 об/хв це один із аварійних режимів роботи блока керування двигуном. Можлива була записана помилка обрив обмотки управляючої форсунки. Якщо ви усунули цей недолік , якщо все нормально то треба чекати приблизно 10 циклів запуск-прогрів-охолодження і помилка автоматично стирається. або видаляти сканером.
Не знав про 10 циклів, то трохи зачекаемо. Та мене більш цікавить чи правильно я намотав. Сьогодні форсунка засоплівила через провід, буду знов розбирати, то можно це трохи відмотати. Хто що порадить по омах.

Оффлайн andreII ua

  • Частый посетитель
  • **
  • Человек может все, пока не начинает что-то делать
  • Карма: +1/-0
    • Лохвица
  • Авто: dodge ram van 2.5 TDI 1999
  • Сообщений: 66
управляющая форсунка
« Ответ #5 : 28 июня 2017, 21:17 »
0
Відмотуй я свою двічі перемотував не нижче 105 і не більше 110 ом працює відмінно.Вмене друга проблема, тепер після того як дуже старанно помив двигун їде відмінно, але через пару кілометрів почина тупіти не набира обороти після 2000 об,вимикаю запалювання,вмикаю знов їде може 5 може 10 км проїде нормально, тоді знов не набера оберти знов вимикаю запалення вмикаю,ізнову я мчу,і так до бескінечності завожу ,глушу,може хто підкаже куди лізти.Форсунка перевірена працює, до офіційного  сканера  200км.
« Последнее редактирование: 28 июня 2017, 22:16 от andreII »
Москвич.Ваз2106.Ваз21099.ЗАЗ968.DODGE RAM VAN.

Оффлайн Fel ua

  • Частый посетитель
  • **
  • Карма: +0/-0
  • Пол: Мужской
    • Одесса
  • Авто: Dodge Ram Van 2.5TD 2000г.в./VW-Golf Mk2 1.6D АКПП
  • Сообщений: 112
управляющая форсунка
« Ответ #6 : 28 июня 2017, 23:13 »
0
Спочатку - ЕГР заглушити. Бо від нього одна шкода двигуну.
Потім можна ввести панель приладів до режиму діагностики  - тут на форумі є опис покрокової інструкції.
Были: Москвич-412/ЗАЗ-110260/ЗАЗ-1102/Орel Kadett 1.6D/ ГАЗ-2752/ Porsche-924 2.0i/ Nissan Vanette C23 2.0TD/ Ford Courier 1.8D/ Ford Scorpio 2.0i/ VW-Golf Mk1 1.6 АКПП/ MB Vito 638 2.3TD

Оффлайн andreII ua

  • Частый посетитель
  • **
  • Человек может все, пока не начинает что-то делать
  • Карма: +1/-0
    • Лохвица
  • Авто: dodge ram van 2.5 TDI 1999
  • Сообщений: 66
управляющая форсунка
« Ответ #7 : 29 июня 2017, 14:20 »
0
Це клапан ЕГР?
Fel яким сканером ви влізли в це засекречене авто, VAG-COM 409.1-USB KKL K-Line сканер-адаптер

 зовсім нічого не показав що підключав що відключав, ELM 327 V1.5 USB показав тільки напругу,якою ви програмою користувалися.
Москвич.Ваз2106.Ваз21099.ЗАЗ968.DODGE RAM VAN.

Оффлайн Fel ua

  • Частый посетитель
  • **
  • Карма: +0/-0
  • Пол: Мужской
    • Одесса
  • Авто: Dodge Ram Van 2.5TD 2000г.в./VW-Golf Mk2 1.6D АКПП
  • Сообщений: 112
управляющая форсунка
« Ответ #8 : 29 июня 2017, 14:25 »
0
Я не сканером (хоча EML-237 теж маю) помилки дивився, а вводив штатну панель приладів в режим самодіагностики - на одометри тоді замість показаннь кілометрів спочатку така змійка побігає, наче як гра в старому телефоні  :ag:, а потім, якщо помилки є - то з'являться їхні коди.
Были: Москвич-412/ЗАЗ-110260/ЗАЗ-1102/Орel Kadett 1.6D/ ГАЗ-2752/ Porsche-924 2.0i/ Nissan Vanette C23 2.0TD/ Ford Courier 1.8D/ Ford Scorpio 2.0i/ VW-Golf Mk1 1.6 АКПП/ MB Vito 638 2.3TD

0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.