20 ноября 2017, 07:33
*

Автор
Тема: Актуальность покупки Dodge Avenger в 2017 году.  (Прочитано 434 раз)

Оффлайн alxstruk

  • Юниор
  • *
  • Карма: +0/-0
    • Днепр
  • Авто: Mazda 626 gf  1999 2.0
  • Сообщений: 3
Здравствуйте, форумчане.

У меня есть вопрос :  насколько актуальным является покупка Авенджера с двигателем 2,4 и автоматической коробкой в 2017 году?


Есть авто в Днепре 2008 г.в. и какой-то фантастический пробег около 80000км на автомате и очень возможно что я поеду его посмотреть в выходные.

На что мне обратить внимание?

Гниют ли Авенджеры ( уже как никак 9 лет автомобилю)?

Можно ли проверить коробку предварительно без диагностики?

Коробка это единственная проблемная часть?

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
Актуальность покупки Dodge Avenger в 2017 году.
« Ответ #1 : 16 марта 2017, 17:21 »
0
             
Цитировать
какой-то фантастический пробег около 80000км
  ...в мене ще "фантастичніший - 60 тис.  :)
   
               
Цитировать
   На что мне обратить внимание?

Гниют ли Авенджеры ( уже к
   ...в цьому питанні Евенжер не пасе задніх.  Може не Ауді і не Вольво, але й не Кіо з Фіатом...)    А все інше перевіряється по загальноприйнятій методі. Нічого особливо індувідуально-проблемного в ДА не спостерігається.    Якщо маєш сумнів у своїх можливостях, звернися до когось більш досвідченого.)
   
    р. с. Колись я ділився своїми враженнями від "месника. Репостю нохенмаль, мо" стане в пригоді...    Тест драйв від Руслянда, так скать...)    :dh:


   
"...Ед, порівнювати ДА з Лачеті і Церато не зовсім коректно – не та кляса.  А от в своїй "ваговій категорії"  Евенжер далеко не лідер, хоча й не аутсайдер.  Такий собі середнячок, без великих плюсів і великих мінусів. Кажу так, бо вже троха поїздив на ріжних возиках і є з чим порівнювати.
    Коли тільки сів за кермо ДА, перше що не сподобалося -  дзеркала. Навіть їхня, як на мене, завищена мінусовість не допомогла побороти значні мертві зони. Особливо це відчувається при рядному маневруванні. З салоного дзеркала огляд також не найкращий, але до нього претензій нема – за дизайн треба чимось жертвувати.
     Інтер"єр також по мені – прямокутно-американський, лише круги довкола дверних клямок, а також «арочність» приборного щитка не дуже.  Зате освітлення циферблатів файне, приємний місячний ультрамарин, а не подразливо-червоне чи ядучо-синьо-зелене як на багатьох інших авто.  А от підсвітка регулюється трохи по-дебільному, після кожного вмикання внутрішнього світла приходиться заново це робити.
    Дехто нарікає на занадто простий пластик торпедо, я ж цим не переймаюсь, бо байдуже ставлюсь до всіляких вставок під дерево, нікель, алюм. і т.п. Єдине чого хотілося б, то це аналогового годинничка як в Себрінга.
   Сидіння непогані, не тверді і не м"ягкі, от тільки спинку оптимально так і не вдалося виставити, не дивлячись на її три рег. положення. Про якість і довговічність тканини говорити поки що рано, виглядає ще гарно, але було б дивно, щоб за 50тис. виглядало зле.  В кого пробіг більший, може сказати з цього щось конкретніше, але що дупу вони не парять-факт. (не люблю шкіряні сидіння, почуваюсь на них некомфортно, до того ж вони з часом втрачають еластичність, тріскаються і продавлюються, особливо коли авто під відкритим небом.  Я в своїй практиці пригадую лише одну машину, СААБ 9-3, якій було шість років і пробіг за 150, а шкіра все ще була в перфектному стані).
    По кузову претензій особливих немає, хіба що трохи затонка бляха, і таке відчуття що пошкодували малярі лаку.  А ще по передній крайці маски попучилася фарба, здається ще один теплий дощик і повилазять грибочки, як печерички з-під асфальту. Але це, як відомо, спадкова хвороба всіх месників, як і булькання води в кришці багажника ( посадив ліхтар на звичайний сил.герметик).  Зате двері зачиняються файно, щільно і вишукано-глухо, а не так як на новій Сонаті - брязкають як на шпаківні козлового крану.   Дверні карти також на рівні, внутрішня та зовнішня, хороша ізоляція, міцні защіпки та пістони(не одноразові).
   
   
    ...пора вже мабуть в горизонтальну позу, завтра продовжу( як прийде натхнення)
   
 р.с.     модератору:  здається є сенс перенести в "куплю ДА" :df:


продовження:
   
   Двигун World Engine конструктивно непоганий (ланцюг, VVT) levf. до тисяч 400 повинен виходити, але впевненості немає, бо за останнє десятиліття якість подібного залізяччя плавно і впевнено погіршується.  І саме тому я вже й сам не знаю, що краще – ланцюг чи пасок.  Ланцюги на моторах 20-ти літньої давности без проблем доживали до капіталки чи до шроту, а от як буде зараз, поки що невідомо (принаймі мені).
  А ще хотілося б, щоб були гідрокомпенсатори, але видно конструктори вирішили що то вже буде зажирно.
     Коробка(мех.) в ДА …як коробка, ставлю їй 4, поставив би 4+ якщо б передаточне задньої було  б хоча на два зуби більше – легше було б рушати на важкому грунті, та й на поліцейський розворот не потрібно було б злітної смуги. ( читав тут, що на багатьох авто були проблеми з скринькою, міняли вилку та синхрони, по гарантії, здається).
       Гальма месник має хороші, майже французькі, гальма французів найбільш я люблю)).
 Підвіска.  Шо тут сказати?  Мабуть було б краще, щоб Евенжера не заточували під Европу, а залишили йому його рідні "коліно-гомілкостопи",  тим паче що Старий Світ месник все одно не завоював, навіть з фольксковським  ропняком.   В моєму ніби й нічого не гримить, не брязкає, не стукає, але таке відчуття, наче кожен важіль, кожен сайлент і кожна гумка живуть своїм життям.    Разом з тим курсова у ДА файна, за рівну дорогу тримається міцно і скрентів не боїться.  Коли б "тяга" була ще хоча на літру більша, можна було б серпантини прасувати. А з "сімейним" двохлітровим хотілося б трохи м"ягшого драйву.
      По електриці нічого сказати не можу, поки що все працює, та й не дуже я в ній розуміюсь – тут я цілком згоден з колєгою Едом – в гаражі у дяді Васі її ліпше не трогати.  :rtfm:

   
  Р.с. …все написане – то моя суб"єктивна думка, і відповідно не є істиною останньої інстанції.  Єдине в чому я майже впевнений, то це те, що при купівлі Евенжера емоційність завжди перемагає раціональність… :cq: 

      Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
http://dodge-club.org.ua/index.php/topic,10327.msg138429.html#msg138429
 


           
Завжди так не буде...

Оффлайн Эд ua

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +5/-0
  • Пол: Мужской
    • Днепр
  • Авто: есть Себринг 2008 2,4 Limited, был ДА 2007 2,4 SXT
  • Сообщений: 951
Актуальность покупки Dodge Avenger в 2017 году.
« Ответ #2 : 16 марта 2017, 17:30 »
0
 Если автомобиль был не качественно восстановлен после ДТП (например задние арки, крылья), то может ржаветь, а так нет и намека где либо на какую-то ржавчину. АКП 4х ступенчатая один из самых надежных узлов на этой машине (мастера говорят видели такие с пробегом 400 тыс.км), но как говорится "с дуру можно и ч... (сами знаете что) поломать". Ходовую я лично проверяю в тупике 4го трамвая, электрику и АКП на Павлова...

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
Актуальность покупки Dodge Avenger в 2017 году.
« Ответ #3 : 16 марта 2017, 17:42 »
0
Цитировать
Если автомобиль был не качественно восстановлен после ДТП (например задние арки, крылья), то может ржаветь, а так нет и намека где либо на какую-то ржавчину. АКП 4х ступенчатая один из самых надежных узлов на этой машине (мастера говорят видели такие с пробегом 400 тыс.км), но как говорится "с дуру можно и ч... (сами знаете что) поломат
+1
   
    ...я колись з осторогою ставився до "крайслер-фішки - залиті піною пороги.  З кожним роком "очкую все менше...)
Завжди так не буде...

Оффлайн alxstruk

  • Юниор
  • *
  • Карма: +0/-0
    • Днепр
  • Авто: Mazda 626 gf  1999 2.0
  • Сообщений: 3
Актуальность покупки Dodge Avenger в 2017 году.
« Ответ #4 : 16 марта 2017, 21:38 »
0
У меня до этого была Мазда 626 1999  года и она всем устраивала, но увы гнила что бы я ни делал.

Кстати а каков реальный расход топлива? Находил цифры от 10,5 до 15 литров на каждую сотню километров. Предполагаю что при нормальнй езде должно быть где то 11, верно?

Оффлайн Эд ua

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +5/-0
  • Пол: Мужской
    • Днепр
  • Авто: есть Себринг 2008 2,4 Limited, был ДА 2007 2,4 SXT
  • Сообщений: 951
Актуальность покупки Dodge Avenger в 2017 году.
« Ответ #5 : 17 марта 2017, 12:49 »
0
 В Днепре реальный расход: если Левый берег- Приднепровск, то 11,5-12 литров на 100 км., если правый берег и центр 14-16 литров. В Киеве у меня был расход (если конечно не попасть в многочасовую пробку) около 12и литров за счёт более грамотных транспортных развязок и организации трафика и естественно бОльших растояний (больше пробег, меньше средний расход).

Оффлайн alxstruk

  • Юниор
  • *
  • Карма: +0/-0
    • Днепр
  • Авто: Mazda 626 gf  1999 2.0
  • Сообщений: 3
Актуальность покупки Dodge Avenger в 2017 году.
« Ответ #6 : 17 марта 2017, 12:58 »
0
Спасибо всем за ответы. В воскресенье поеду посмотрю.

0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.