22 ноября 2017, 00:49
*

Автор
Тема: Хруст/скрежет на холодную  (Прочитано 2281 раз)

Оффлайн zair ua

  • Частый посетитель
  • **
  • Карма: +3/-0
    • Луцк
  • Авто: DODGE NITRO 2.8CRDI
  • Сообщений: 232
Хруст/скрежет на холодную
« Ответ #40 : 11 января 2017, 12:04 »
0
Rusland досить гарно описав причину чому, не бажано стартувати з ввімкнутим зчепленням. Саме те і я мав на увазі . Виняток може бути лише при великих морозах , коли стартер не дає ради крутити , і вже після старту треба помаленьку відпускати зчеплення. При наймі така інфа була у книжках коли я вивчав автосправу.

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
Хруст/скрежет на холодную
« Ответ #41 : 11 января 2017, 21:33 »
0
   ...Земляче, ти мабуть вивчав автосправу ще по совкових чи постсовкових книжках...)   Я також вчився на тих книжках,  вони непогані, але час не стоїть на місці, і ситуація в багатьох темах змінюється.   В сучасні коробки, наприклад, ніхто не заливає совковий нігрол чи ТАП-15, які вже при -15* перетворювалися на смалець.  Теперішня трансмісійка, навіть густиною від 85W -  , при -15* не густіша від "Олейни" з наших теплих кухонь.  Саме тому колишні інструкції топіро втрачають свій сенс...)   
       Для кращого розуміння ситуації пропоную трохи теорії та практики.   Отже, відомо, що притискна сила пружин зчеплення середньостатичного двохлітрового двигуна, складає приблизно 300кг ( не слід плутити з силою на витисному підшипнику ( 70-80кг) , бо важільна ( пелюсткова) система кошика має пропорцію приблизно 1:4. ( це, до речі, вже остання, третя ступінь плеча.  1-ша ступінь - педальний вузол, тут маємо співвідношення плеча важіля приблизно 1:6.  2-га ступінь - вилка-витискний, тут співвідношення 1:2 ( за умови, що витискний стоїть посередині вилки).   В підсумку маємо зменшення зусилля на педалі в 40-60разів ( 300кг притиску диску зчеплення і 4-6кг на педалі ( при гідроприводі розкладка трохи інша, але результат на "виході однаковий).      Всю цю арифметику накнопав тому, щоб в декого зникли  ілюзії при легкому витиску педалі зчеплення, бо насправді цією маніпуляціїю лівою ногою, ми притискуаємо колінвал до блоку з силою мінімум 300-400кг ( ДА,ДК,ДН,Двани)  ...і вся ця вага дістається вранці на практично суху опорну шайбу.  Особливо вперті скептики можуть поставити на шторца блок з колінвалом, а зверху на маховика покласти відповідний вантаж - шість мішків цементу, наприклад.  Тепер спробуйте крутити вал...)   
     Тепер розглянемо інший бік "медалі") :      Питання - хтось пробував прокручувати ведомий вал знятої коробки( з оливою) в мороз?  Якщо не пробували, то не поспішайте знімати свою коробку, я відповім за вас - навіть при -20* прокручується рукою без особливих зусиль.  :df:  Топіро знову трохи автоариХметики - Пускові оберти для бензинових  двигунів 40-60об.хв., для дизелів - 150-200.  Тобто, нормальна чоловіча рука, при певних навичках, без напрягу, може "видати" приблизно такі оберти.  Сумніваюсь, чи зможе хтось прокрутити аналогічним чином колінвал з цементом... :bl:   МОжливо хтось з моїх опонентів скаже - я вранці відпускаю педалю зчеплення ( в мороз) і відчуваю спротив двигуна, яка нах "чоловіча рука" ?  :ireful3:   Все вірно, але не слід забувати, що коли ви вілпускєте педалю, оберти вже становлять не 150, а мінімум 700-800, тобто в рази більше, відповідно зусилля для таких обортів повинно бути настільки ж більшим.       

Цитировать
моя кохана, зо три роки тому, так загнала пежо партнера в стінку,
...моя жінка розумна, і в таку халепу влипнути не здатна...   по простій причині - остання автомагнітола, яку вона вміла вмикати, називалася "Урал-авто" , і стояла вона на нашому першому авто - ЗАЗ-968М...    До речі, дуже файне радіо - відмикаєш ключиком, причіплюєш блочок з батарейками і слухай собі " LatozRadiem"  в полі, лісі, чи на пляжі... :ar:   Шо не кажіть, але й за совка вміли робити непаршиві гаджети...)

Завжди так не буде...

0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.