25 ноября 2017, 11:28
*

Автор
Тема: Результати діагностики  (Прочитано 1766 раз)

Оффлайн Wolf66

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +9/-0
    • Тернопіль
  • Авто: Ram Van
  • Сообщений: 941
Результати діагностики
« : 30 января 2016, 23:43 »
0
Думаю, що приходить пора дивитись до форсунок. Заїхав на діагностику(першу :ag:). Результат: тиск в рейці стрибає від 28 до 31 одиниць(яких?), показує падіння компресії на 4 циліндрі. Питання по тиску - так може бути, чи ця величина стала в часі ? Чи може проблема 4-го циліндру бути через форсунку ? Дякую !!! :)
Р.С. Машина заводиться норм., по їзді наче зауважень нема, крім одного: коли морози, заводиться з якимось характерним стуком і дим йде з вихлопної сек. 30-40.)

Оффлайн Wolf66

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +9/-0
    • Тернопіль
  • Авто: Ram Van
  • Сообщений: 941
Результати діагностики
« Ответ #1 : 02 февраля 2016, 15:55 »
0
Привіт товариству! :)   Був сьогодні ще на одній діагностиці. Комп показав, що все "гут", значить треба дивитися форсунки. Які поради будуть що до їх зняття, можна так зняти, чи знімати короб склоочисників ???

Оффлайн Japp ua

  • Живущий на Форуме
  • ******
  • живу я здесь...
  • Карма: +27/-0
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: С3 Picasso
  • Сообщений: 1411
Результати діагностики
« Ответ #2 : 02 февраля 2016, 18:15 »
0
Знімати, там нема нічого складного, а доступ до форсунок набагато кращий.
бросайте за борт все, что пахнет кровью
поверьте, что цена не высока

Оффлайн vlad77 ua

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
  • Пол: Мужской
    • КАМЕНЕЦ-ПОДОЛЬСКИЙ
  • Авто: КРАЙСЛЕР ВОЯДЖЕР 2002
  • Сообщений: 27
Результати діагностики
« Ответ #3 : 02 февраля 2016, 22:23 »
0
Знімай так. Головне щоб не закоксувались.

Оффлайн Koxx ua

  • Завсегдатай
  • *
  • Александр
  • Карма: +7/-0
    • Киев
  • Сообщений: 796
Результати діагностики
« Ответ #4 : 03 февраля 2016, 11:14 »
0
Також рекомендую знімати короб склоочисників: нічого складного, а місця значно більше.
Dodge Ram Van 2.5CRD '05 Custom Edition

Оффлайн Юра Львів ua

  • Люблю Україну!
  • Местный
  • ****
  • Карма: +3/-0
  • Пол: Мужской
    • Львів
  • Авто: dodge Ram Van 2002 2.5CRD
  • Сообщений: 470
Результати діагностики
« Ответ #5 : 08 февраля 2016, 09:51 »
0
Привіт Ігорко, як твої успіхи? Якщо ти ще не знімав форсунок то от тобі декілька порад.
1) запшикай навколо форсунок ВД-40,і так покатайся день-два. там часто вони прикіпають до головки, тому ведешка ропоможе при демонтажу.
2) короб склоочисників краще зняти, доступу буде набагато більше.
3) Озбройся зворотнім молотком на всякий випадок.
4) Також пригодиться добрий компресор, щоб видути все з ціліндрів після демонтажу.

Причиною диму і (троїння) При морозах, то швидше за все що посаджений якийсь розпилювач і тоді погане спалювання, або якась форсунка забагато скидає в обратку і теж дає замало тиску для доброї роботи.
Як ставитимеш все на місце, то обовязково став нові мідні шайби під форсунку і не шкодуй мастики на корпус форсунки, щоб не прикіпала в головці.
Хай щастить. :ay:

Оффлайн Wolf66

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +9/-0
    • Тернопіль
  • Авто: Ram Van
  • Сообщений: 941
Результати діагностики
« Ответ #6 : 08 февраля 2016, 22:39 »
0
Юрко. привіт!  Зворотній молоток - це що за чудо7 Я щось не стикався....

Оффлайн Japp ua

  • Живущий на Форуме
  • ******
  • живу я здесь...
  • Карма: +27/-0
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: С3 Picasso
  • Сообщений: 1411
Результати діагностики
« Ответ #7 : 09 февраля 2016, 06:38 »
0
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
https://www.google.com.ua/search?q=slide+hammer&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiLnoew7enKAhVqD5oKHaiCDn0QsAQIGg&biw=1366&bih=657
бросайте за борт все, что пахнет кровью
поверьте, что цена не высока

Оффлайн Wolf66

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +9/-0
    • Тернопіль
  • Авто: Ram Van
  • Сообщений: 941
Результати діагностики
« Ответ #8 : 09 февраля 2016, 10:47 »
0
 :bj:.....  Бачив, тільки не знав, що це "зворотній молоток". Зйомник - та й по всьому :ag:.

Оффлайн Japp ua

  • Живущий на Форуме
  • ******
  • живу я здесь...
  • Карма: +27/-0
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: С3 Picasso
  • Сообщений: 1411
Результати діагностики
« Ответ #9 : 09 февраля 2016, 18:53 »
0
В американському варіанті -"slide hammer"
бросайте за борт все, что пахнет кровью
поверьте, что цена не высока

Оффлайн Юра Львів ua

  • Люблю Україну!
  • Местный
  • ****
  • Карма: +3/-0
  • Пол: Мужской
    • Львів
  • Авто: dodge Ram Van 2002 2.5CRD
  • Сообщений: 470
Результати діагностики
« Ответ #10 : 03 марта 2016, 11:15 »
0
Як там успіхи з форсами? Чи морози пройшли тай і Слава Богу?
Не забувай відписуватись про успіхи і пророблені роботи... Комусь в пригоді стане... ;)

Оффлайн Wolf66

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +9/-0
    • Тернопіль
  • Авто: Ram Van
  • Сообщений: 941
Результати діагностики
« Ответ #11 : 03 марта 2016, 21:18 »
0
Юрку, все накупу , до форсунок ще руки не дійшли. Маю "щастя" :bp: - посипалась АКБ. :dash: Навіть 2-ох років не відходила. У всіх банках помутнів електроліт, спец дав йому максимум пів-року, але, певно, він і того не протягне. Так що це зараз питання №1, а потім вже до форсунок. :)

Оффлайн Wolf66

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +9/-0
    • Тернопіль
  • Авто: Ram Van
  • Сообщений: 941
Результати діагностики
« Ответ #12 : 10 марта 2016, 18:16 »
0
І так, розгрібаємо проблеми по мірі їх поступлення.... :ag:   З АКБ питання порішав, взяв польського виробника згідно каталогу, гарантіяя 2-а роки.   По форсункам: заміна двох клапанів, + регулювання, + зняти-поставити...... і того 5 косариків.  :ag:   Володя з Камянця сказав, що могло бути значно гірше......   Взагалі, дизелісти після діагностики були дуже здивовані тим, що авто не мало проблем з запуском двигуна. Будемо надіятись, що ця тенденція збережеться і буде тривалою в часі, чого я щиро бажаю всім!!!!!!! :dk:

0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.