22 ноября 2017, 00:50
*

Автор
Тема: Проблемы со сцеплением!  (Прочитано 1444 раз)

Оффлайн rufneck

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
  • Авто: Dodge Caliber Black Ed.
  • Сообщений: 39
Проблемы со сцеплением!
« : 19 мая 2015, 10:14 »
0
Такая ситуация: во время езды на любой передаче при нажатии на педаль акселератора обороты растут, а машина практически не разгоняется. Я так понимаю проскальзывает сцепление. Предварительный диагноз: замена корзины сцепления модулем и рабочего цилиндра с выжимным. Может у кого было такое? Неужели и вправду нельзя отремонтировать, а только полная замена?

Оффлайн Юра Львів ua

  • Люблю Україну!
  • Местный
  • ****
  • Карма: +3/-0
  • Пол: Мужской
    • Львів
  • Авто: dodge Ram Van 2002 2.5CRD
  • Сообщений: 470
Проблемы со сцеплением!
« Ответ #1 : 19 мая 2015, 23:04 »
0
Зчеплення рекомендують міняти повністю, разом з вижимним, ще можеш заодно глянути як корінний сальник колінвалу виглядає, а робочий циліндр чому? Він потік чи що?
Взагалі вскриття покаже, тож розбирай, а там по ситуації побачиш. Який ж в тебе пробіг, на мому доджику таке після 320тисяч вилізло...

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
Проблемы со сцеплением!
« Ответ #2 : 20 мая 2015, 00:06 »
0
   
   Можна просто поміняти ведомий диск.  Можна ще простіше - наклепати накладки ( якщо демпферні пружини в нормі)
   
     р.с.  ...коли зношені накладки , пробуксовка зчеплення відчувається насамперед на підвищених передачах. 
Завжди так не буде...

Оффлайн Japp ua

  • Живущий на Форуме
  • ******
  • живу я здесь...
  • Карма: +27/-0
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: С3 Picasso
  • Сообщений: 1411
Проблемы со сцеплением!
« Ответ #3 : 20 мая 2015, 11:52 »
0
Повторюсь, сцепление на  Caliber и Avenger с мех. КПП идёт в сборе - маховик-диск-корзина, склёпано одним блоком на заводе.
Возможно есть варианты самодела, но считаю что не стоит изобретать "велосипед" .Выжимной - по состоянию, хотя всегда рекомендую менять, поскольку выжимной это рабочий сцепления в одном.
бросайте за борт все, что пахнет кровью
поверьте, что цена не высока

Оффлайн rufneck

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
  • Авто: Dodge Caliber Black Ed.
  • Сообщений: 39
Проблемы со сцеплением!
« Ответ #4 : 20 мая 2015, 11:56 »
0
Отвез додж на столичку, на замену сцепления и выжимного.

Итог: 600 у.е.

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
Проблемы со сцеплением!
« Ответ #5 : 20 мая 2015, 15:34 »
0
   
             
Цитировать
Итог: 600 у.е.
   :ai:       ...скажу чесно, не знав що в ДА і ДК нерозборні... ну шо ж, додамо до немаленького списку баранячих вад ще й це...)))       ...але нерозборне завжди можна зробити розбірним - все одно ж на брухт, то чого б не спробувати?  Не думаю, що воно чимось кардинально відрізняється від нерозборного, СМАРТовського наприклад...    висверлюємо клепки, клепаємо ведомий, нарізаємо різьбу (дрібну), підбираємо(виточуємо) болти, скручуємо і  :avt07:...    Полюбе буде в разів п"ять дешевше...   
Завжди так не буде...

Оффлайн rufneck

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
  • Авто: Dodge Caliber Black Ed.
  • Сообщений: 39
Проблемы со сцеплением!
« Ответ #6 : 20 мая 2015, 15:41 »
0
Готов предоставить для эксперимента

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
Проблемы со сцеплением!
« Ответ #7 : 21 мая 2015, 00:00 »
0
   
    ...готовий проекспериментувати...  якщо "набігало"  не більше 150 тис.   :df:
Завжди так не буде...

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
Проблемы со сцеплением!
« Ответ #8 : 20 июля 2015, 12:44 »
0
   
                           …Модульне зчеплення складається з трьох частин:  кошик, ведомий диск і притискний диск, який частково виконує ролю маховика ( до основного маховика модуль кріпиться чотирма болтами).   
   
     Порядок ремонтних робіт наступний:   
                     
                                  1.  Розсверлюємо заклепки (6шт *9мм)
                                   2. Перевіряємо стан деталей ( ведомого, кошика, притискного)  в нашому випадку їх стан задовільний, окрім зношених накладок, звичайно)
                                   3.  Підбираємо та наклепуємо нові накладки, розмір 227*170мм.  Розмірні накладки підібрати проблематично, тож на базарі були придбані більші за розміром  і після  наклепування обрізані на станку ( заклепки 5мм, 16шт) 
                                    4.  В притискному диску нарізаємо різьбу ( М 10* 1,0  (замість висвердлених заклепок)
                                     5. Виточуємо відповідні болти ( довж. 17мм)
                                      6.  Розрайбовуємо ( розверткою!)  отвори в кошику з 9мм до 11мм)
                                       7. Скручуємо докупи ( гравер, шайба)



                    …Побалакали з rufneck_ом  і дійшли до спільно-узгодженого висновку –  готові надати комусь з клубнів дану залізяку на безстрокові експлуатаційні випробовування… якщо все буде добре - файний могорич...  :df:


       р.с.  витискний робочий, замочив на декілька годин для профілактики в нігролі
« Последнее редактирование: 20 июля 2015, 13:21 от Rusland »
Завжди так не буде...

Оффлайн rufneck

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
  • Авто: Dodge Caliber Black Ed.
  • Сообщений: 39
Проблемы со сцеплением!
« Ответ #9 : 20 июля 2015, 13:22 »
0
Подтверждаю.

Спасибо  Rusland за интерес к ситуации и работу!

0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.