18 ноября 2017, 15:41
*

Автор
Тема: Бортовой компютер  (Прочитано 11837 раз)

Оффлайн aasheva74

  • Частый посетитель
  • **
  • Карма: +0/-0
    • львов
  • Авто: додж рам ван
  • Сообщений: 153
Бортовой компютер
« Ответ #20 : 09 февраля 2013, 17:03 »
0
Вчера вечером облазил интернет-Все правильно SAE J 1850 VPW-в прошивке МК есть протокол J 1850,но при установке даного протокола на МК-компьютер вообще не реагирует,автоматически он находит протокол OBD2P -тогда все работает/не все правда корректно/может просто надо правильно настроится и подключить опционные провода/например датчик температуры/.Одно не понимаю-почему МК показывает одинаковую температуру как выпускного коллектора так и мотора,датчик температуры на щетке приборов показывает нормально...

Оффлайн Koxx ua

  • Завсегдатай
  • *
  • Александр
  • Карма: +7/-0
    • Киев
  • Сообщений: 795
Бортовой компютер
« Ответ #21 : 16 сентября 2013, 22:35 »
0
Рам Ван 2002 р.в. 2.5 дизель. Дякую за виправлення :), мова справді йде за консоль на стелі. Чув. що вона йшла на бензинових версіях. та й то не у всіх комплектаціях. Чи можна її адаптувати до дизеля і яку інформацію вона , власне, дає водію. Яких типів вони бувають???? Дякую :az:!!!!

Вважаю, що консоль не залежить від двигуна.
Середнє значення л/100км заменшає (реально + 1 .. + 1.5 л/100км). Такі ж відгуки були й на дизелях, що з заводу комплектувалися БК.
Бувають Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
такі
(тема на КК) й ще CT (Compass Temperature і більше ніякої інформації).
Найбільша користь - декоративна:)

Ще Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
тема
.
Dodge Ram Van 2.5CRD '05 Custom Edition

Оффлайн Wolf66

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +9/-0
    • Тернопіль
  • Авто: Ram Van
  • Сообщений: 940
Бортовой компютер
« Ответ #22 : 17 сентября 2013, 22:44 »
0
Коли експлуатував Міцик Спейс Стар, то подібні функції теж були, але вони їх реалізували через штатну магнітолу.
 З всього вище перечисленного особисто мене цікавила інфа про тмпературу "за бортом",час, та середня витрата палива при їзді. Годинник в "грайці" є... Температура? Є-добре, нема-не смертельно.  Ось тепер думаю, чи варто шукати "рідний" чи потратитись на МУЛЬТИТРОНІКС. Там різниця по ціні мінімальна. Ваші думки, панове, з цого приводу.

Оффлайн Кошовий

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
    • Рівне
  • Авто: Dodge Ram Van 2003 2.5 CRD
  • Сообщений: 10
Бортовой компьютер Ram Van
« Ответ #23 : 10 сентября 2016, 10:21 »
0
Добрий день. Хто підскаже чи підійде штатний БК від бензинового Воджика до Ram Van 2.5 CRD ?

Оффлайн Doctor.

  • Частый посетитель
  • **
  • Карма: +0/-0
    • Киев
  • Авто: DODGE RAM VAN 2.5 crd 2003
  • Сообщений: 52
Бортовой компьютер Ram Van
« Ответ #24 : 10 сентября 2016, 20:35 »
0
      БК модели RSCMTC привезений з канади поставив на RAM VAN 2.5 CRD  2003р. все працюе.

        Удачи.

Оффлайн Кошовий

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
    • Рівне
  • Авто: Dodge Ram Van 2003 2.5 CRD
  • Сообщений: 10
Бортовой компьютер Ram Van
« Ответ #25 : 11 сентября 2016, 18:18 »
0
      БК модели RSCMTC привезений з канади поставив на RAM VAN 2.5 CRD  2003р. все працюе.

        Удачи.

Дякую, а можна фото Вашого в ПП ?

Оффлайн Koxx ua

  • Завсегдатай
  • *
  • Александр
  • Карма: +7/-0
    • Киев
  • Сообщений: 795
Бортовой компютер
« Ответ #26 : 14 сентября 2016, 16:56 »
0
Собі підключав обидва американські CMTC та EVIC - працюють.

Особливість (напевно всіх заводських, а не американських) - середній розхід палива занижують. Приблизно до 1л/100км.

Корпус у всіх однаковий (не враховуючи короткі для версій з люком). Наявність кнопок залежить від версій (CT / CMTC / EVIC) та комплектації першого автомобіля (кількість електро дверей).
Dodge Ram Van 2.5CRD '05 Custom Edition

Оффлайн Кошовий

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
    • Рівне
  • Авто: Dodge Ram Van 2003 2.5 CRD
  • Сообщений: 10
Бортовой компютер
« Ответ #27 : 19 сентября 2016, 15:47 »
0
Собі підключав обидва американські CMTC та EVIC - працюють.

Особливість (напевно всіх заводських, а не американських) - середній розхід палива занижують. Приблизно до 1л/100км.

Корпус у всіх однаковий (не враховуючи короткі для версій з люком). Наявність кнопок залежить від версій (CT / CMTC / EVIC) та комплектації першого автомобіля (кількість електро дверей).
Дякую. Вибачте, а якщо не американські тоді можуть і не працювати чи як ? І що все ж таки з них (CMTC, EVIC) ліпше підійде до мого авто ? Читав що не всі EVIC можуть показувати миттєву витрату пального.

Оффлайн Koxx ua

  • Завсегдатай
  • *
  • Александр
  • Карма: +7/-0
    • Киев
  • Сообщений: 795
Бортовой компютер
« Ответ #28 : 20 сентября 2016, 00:22 »
0
Працювати будуть всі в межах покоління '01-'07, лише невідомо в якому обсязі (наприклад, миттєвий розхід).

Американських не буває дизелів, тому назвав їх окремо. Хоча в мене сумніви, що європейські консолі покажуть витрату пального точніше американських (очікую однаковий алгоритм розрахунку, але фактів не маю).

Що краще підійде - невідомо.

По CMTC менше скарг на відсутність якогось з екранів.

По EVIC крім можливої відсутності миттєвої витрати пального ще є відмінності системи контролю тиску в шинах (залежить від року та континенту). Мало статистики установок потрапляло на очі.

Стосовно конкретних моделей, що користуюсь сам:

EVIC RS 2006
1. Очікує сигнал тиску в шинах від блоку, який був лише на RS й через відсутність такого в RG постійно (через ~пів хвилини, може трохи більше) переходить на екран помилки "Service tire system soon". Потрібно натискати кнопку щоб знову перейти на якийсь екран й все одно через той же час він переходить на помилку.
2. При наявності цього сигналу (штучні умови з додатковим обладнанням) тиск в числах показувати не вміє, лише "Великий тиск у N коліс", або "Малий тиск у N коліс", або просто без помилки якийсь зі стандартних екранів.
3. Екран миттєвої витрати пального бачив раз: одразу після установки. Але після переходу екранами по колу він більше не з'являвся.
4. Так і не дійшов до імітації дзеркала з датчиком світла як по посиланню на КК (в цій темі відповідь №21).
5. Програмування функцій EVIC'ом цікаве лише перший раз, далі просто не потрібне. В базовій комплектації RG параметрів мало й необхідності їх змінювати немає.

CMTC RS ~2005
1. Миттєва витрата пального лише в цілих величинах (у всіх CMTC). При реальних 6.7 показує просто "6" (порівнював з іншим пристроєм).
2. Середній розхід має один розряд після коми, але за точність уже не раз писав.

В результаті зараз їжджу з CMTC, екран температури за бортом. Іноді дивлюся залишок км до порожнього баку. Але це з додатковим БК, котрий більш точно показує витрату палива.
Без додаткового можна дивитися й на покази CMTC/EVIC у відносному вигляді: середній розхід на X більше/менше, ніж за минулий період. На більшому періоді (1000км) більша похибка абсолютного значення.
Dodge Ram Van 2.5CRD '05 Custom Edition

Оффлайн Кошовий

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
    • Рівне
  • Авто: Dodge Ram Van 2003 2.5 CRD
  • Сообщений: 10
Бортовой компютер
« Ответ #29 : 20 сентября 2016, 09:36 »
0
Дякую за вичерпну відповідь. Я знову на роздоріжжі (штатний чи Multitronics), не в ціні питання, а в якості роботи та точності відображення інформаціїї. Що би Ви порадили з Multitronics-ів ?
« Последнее редактирование: 20 сентября 2016, 23:27 от Koxx »

Оффлайн Koxx ua

  • Завсегдатай
  • *
  • Александр
  • Карма: +7/-0
    • Киев
  • Сообщений: 795
Бортовой компютер
« Ответ #30 : 20 сентября 2016, 23:37 »
0
Зовсім не можу підсказати - Мультитроніксом не користувався й навіть не клацав ні разу.

P.S. Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите
4.3.1
(листати складно такі повідомлення).
Dodge Ram Van 2.5CRD '05 Custom Edition

0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.