22 ноября 2017, 07:19
*

Автор
Тема: Спорт стиль езды на ГБО УБИВАЕТ седла клапанов, будьте осторожны!!!  (Прочитано 25767 раз)

Оффлайн VANN ua

  • Путін Х@йло
  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +3/-0
  • Пол: Мужской
    • Львів
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2008 Inferno Red
  • Сообщений: 679
Дякую за поради. До Києва не резон їхати, у нас своїх мотористів більш як достатньо. Головне, - не до офіціалів, в черговий раз пересвідчуюсь.
Масло Кастрол 5w-30 лив до недавнього часу. Останні 2 ТО перейшов на оригінальне німецьке GM тої ж консистенції.
В принципі можна й присадку для розкоксування спробувати. Все ж таки морально налаштував себе на вскриття мотора, хочу подивитись, як почувають себе нутрощі, може ще якась біда вилізе.
В будь-якому разі дякую за консультації :dh:
Вітчизну ся любить не за те, що велика, а за те, що власна (Сенека)

Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Дмитрий Скирта ua

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +4/-1
  • Пол: Мужской
    • Украина, Киев
  • Авто: Dodge Nitro in Black 3,7 ГБО пропан
  • Сообщений: 865
VANN, тримай нас у курсі подій :) А крім того, будемо вдячні за світлини розібраного двигуна :)

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
Цитировать
Сподіваюся, буде не більше 1000 у.о. в підсумку
  VANN, ти що вже нарихтувався двигуну капіталку робити?   Почекай друже, тут ще можливі варіянти: якщо підгорів клапан, то це одне, а якщо ще й сідло - то трохи інше.
     Якщо залягли кільця, підплавило чи тріснула поршнева перемичка, то це одне, а якщо ще й обчухрало циліндра - то зовсім інше.
Rusland, Ничего себе, какая сложная конструкция! И зачем американцы такое намудрили? Сделали бы винтовую регулировку. Или есть какие-то мега плюсы схемы с шайбами, плюсы, которые перекрывают геморой по регулировке?
  Плюси є для виробників, бо проста конструкція (немає коромисел, рокерів), та вмстачає на гарантійний пробіг (130-150тис., при умові правильного заводського регулювання і якості деталей ГРМ не нижче середньої).
Завжди так не буде...

Оффлайн donikroman ua

  • Местный
  • *
  • Карма: +5/-0
    • Kharkov
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2,0
    • В Доме UA
  • Сообщений: 269
та вмстачає на гарантійний пробіг (130-150тис., при умові правильного заводського регулювання і якості деталей ГРМ не нижче середньої).
то на Вашу думку треба, треба після 100 тис. заїхати до мотористів, щоб перевірили, а в разі потреби відрегулювали зазори?

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
     Саме так.     Сітроєн-Пежо, наприклад, рекомендує це робити на своїх двигунах з аналогічною системою через 60-90тис. (залежно від марки двигуна).    Практика показує що це потрібно робити хоча б раз в 100-130тис.
Завжди так не буде...

Оффлайн Дмитрий Скирта ua

  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +4/-1
  • Пол: Мужской
    • Украина, Киев
  • Авто: Dodge Nitro in Black 3,7 ГБО пропан
  • Сообщений: 865
Кстати, у меня гидрокомпенсаторы давно торохтят, особенно на холодном двигателе, на горячем затихают и постукивают тише и реже, но стабильно, насколько это "опасно"?

Оффлайн lutron 00

  • Новичок
  • *
  • Карма: +0/-0
    • Киев
  • Авто: Dodge Caliber R/T AWD
  • Сообщений: 19
Опытные мотористы предлагают использовать такой рецепт. Необходимо взять смесь, в состав которой входят по 50% керосина и 50% ацетона, и, вывернув свечи, залить эту смесь в образовавшиеся отверстия (в каждый цилиндр). Затем следует оставить смесь в двигателе на ночь. Вкрутив свечи утром, нужно завести мотор и выехать на свободный участок дороги, чтобы прогнать автомобиль 10-15 км с максимальными оборотами двигателя. Обычно этот метод дает возможность восстановления подвижности колец без необходимости выполнения всякой разборки. Процедуру можно повторить до полного восстановления компрессии, однако обычно хватает и одного раза. После проделанной процедуры еще необходимо выполнить замену фильтра и масла, так как они, конечно, загрязнены нагаром.

 +1
еще вместо ацетона льют химию для чистки форсунок

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
Кстати, у меня гидрокомпенсаторы давно торохтят, особенно на холодном двигателе, на горячем затихают и постукивают тише и реже, но стабильно, насколько это "опасно"?
  Якщо лише "постуківают" то не опасно.  Коли "здохне", то закалатає як щебінь в бетономішалці.
Завжди так не буде...

Оффлайн LeRu hn

  • Живущий на Форуме
  • *****
  • Заслуженный ФЛУДЕР - банов не боюсь :) а стоило...
  • Карма: +43/-10
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2.0 Stone White
    • leru.com
  • Сообщений: 3966
Все-таки интересно, какие параметры переключения газ-бензин-газ у автора темы?
И, конечно, дальнейшее развитие болезни, результаты вскрытия....
А о масле кастрол слышал плохие отзывы, касающиеся закоксовки двигателя.
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн LeRu hn

  • Живущий на Форуме
  • *****
  • Заслуженный ФЛУДЕР - банов не боюсь :) а стоило...
  • Карма: +43/-10
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2.0 Stone White
    • leru.com
  • Сообщений: 3966
Ну и каков точный диагноз? :ce:
Что виновато? Масло или ГБО?
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн VANN ua

  • Путін Х@йло
  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +3/-0
  • Пол: Мужской
    • Львів
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2008 Inferno Red
  • Сообщений: 679
Чекаю на запчастини. Сподіваюсь, наступного тижня рух почнеться.
Вітчизну ся любить не за те, що велика, а за те, що власна (Сенека)

Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
 
Цитировать
А о масле кастрол слышал плохие отзывы, касающиеся закоксовки двигателя.
  Олива далеко не головний винуватець в заляганні кілець.  Якість паливної суміші тут на першому місці(повнота згоряння).  А ще температурний режим та загальна зношенність двигуна(сальники клапанів, спрацювання ЦПГ).
Завжди так не буде...

Оффлайн VANN ua

  • Путін Х@йло
  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +3/-0
  • Пол: Мужской
    • Львів
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2008 Inferno Red
  • Сообщений: 679
Розкурочили двигун. Кільця в порядку, гільзи, поршні і прокладки також. Кільця все ж поміняв. Завтра будуть обстежувати стан голови
Вітчизну ся любить не за те, що велика, а за те, що власна (Сенека)

Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
  Хто порадив кільця міняти, і яка була аргументація?
Завжди так не буде...

Оффлайн VANN ua

  • Путін Х@йло
  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +3/-0
  • Пол: Мужской
    • Львів
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2008 Inferno Red
  • Сообщений: 679
  Хто порадив кільця міняти, і яка була аргументація?
Аргументацію моториста вже описував. Занижена компресія в 4-му циліндрі (7, у інших - 11-12). Після того, як накапали у свічний колодязь 4-го циліндра масло, - піднялась до норми (11).
Я не стверджую, що проблема не в кільцях, просто візуально вони були в робочому стані. За процесом не можу спостерігати, бо на роботі, тому всю інформацію подаю в інтерпретації майстра.
Вітчизну ся любить не за те, що велика, а за те, що власна (Сенека)

Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн Rusland ua

  • Живущий на Форуме
  • *
  • Карма: +15/-4
    • Дубно
  • Авто: Peugeot Expert   Dodge Avenger
  • Сообщений: 1265
  Якщо витягнули поршні, то "нормальність" кілець легко збадати вставивши їх в циліндр(зазор).
  Та й по поршню буде добре знатися закоксованість кілець.   Нові кільця (якщо рідні в нормі), здоровля мотору не добавлять... :bl:
                            Клапани слід файно перевірити))
Завжди так не буде...

Оффлайн VANN ua

  • Путін Х@йло
  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +3/-0
  • Пол: Мужской
    • Львів
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2008 Inferno Red
  • Сообщений: 679
По факту, з кільцями все було гаразд, заміна була профілактичною.
Один з клапанів був дещо підгорілим (тому й підвисав, очевидно). Сьогодні клапани чистили і притирали, також поміняли сальники клапанів. Якщо все піде без форс-мажору, завтра буду на колесах.
Хоча мені і пішоходом зараз подобається :Rulezz_alcoman1:  :ah:
Вітчизну ся любить не за те, що велика, а за те, що власна (Сенека)

Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн LeRu hn

  • Живущий на Форуме
  • *****
  • Заслуженный ФЛУДЕР - банов не боюсь :) а стоило...
  • Карма: +43/-10
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2.0 Stone White
    • leru.com
  • Сообщений: 3966
По факту, з кільцями все було гаразд, заміна була профілактичною.
Один з клапанів був дещо підгорілим (тому й підвисав, очевидно). Сьогодні клапани чистили і притирали, також поміняли сальники клапанів. Якщо все піде без форс-мажору, завтра буду на колесах.
Хоча мені і пішоходом зараз подобається :Rulezz_alcoman1:  :ah:
А фотки?
Если подгорели, то надо менять, а не протирать. Или я не понимаю чего? Может и не прогорели они?
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн VANN ua

  • Путін Х@йло
  • Завсегдатай
  • *****
  • Карма: +3/-0
  • Пол: Мужской
    • Львів
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2008 Inferno Red
  • Сообщений: 679
Не прогоріли, а "підкоптилися", наскільки я зрозумів. Через нагар клапан і підвисав.
На сервісі не був, спілкувався з майстром у телефонному режимі, фоток немає, на жаль.
Вітчизну ся любить не за те, що велика, а за те, що власна (Сенека)

Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

Оффлайн LeRu hn

  • Живущий на Форуме
  • *****
  • Заслуженный ФЛУДЕР - банов не боюсь :) а стоило...
  • Карма: +43/-10
  • Пол: Мужской
    • Киев
  • Авто: Dodge Caliber SXT 2.0 Stone White
    • leru.com
  • Сообщений: 3966
Не прогоріли, а "підкоптилися", наскільки я зрозумів. Через нагар клапан і підвисав.
На сервісі не був, спілкувався з майстром у телефонному режимі, фоток немає, на жаль.
А регулировать чем?
А как они подкоптиться могут на газу?

Разводом пахнет.
Вы не можете просматривать ссылки. Зарегистрируйтесь или Войдите

0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.